Vizualas su Augalyn logotipu.

Gyvi Gali tapo Augalyn!

2024-ieji mūsų organizacijai buvo strategijų metai. Nuolatos kėlėme klausimus, kas įkvėptų žmones valgyti daugiau sveiko augalinio maisto, kaip į jo prieinamumo didinimą galėtų labiau įsitraukti verslai, valdžios atstovai ir, žinoma, kaip patys galėtume dirbti efektyviau.

Pakeliui rinkome įvairias patirtis, mūsų bendruomenės grįžtamąjį ryšį, o radę ne vieną nišą tobulėjimui nusprendėme kreiptis į specialistų komandą: strategus, kūrybininkus, dizainerius. Jų vedini suliejome 3 turėtus prekės ženklus (Gyvi Gali, Čia Gali bei Nori Gali) į vieną stiprią jėgą su nauju, kur kas labiau mūsų veiklą ir idėjas atspindinčiu pavadinimu – Augalyn.

Apie atsinaujinimą klausimų-atsakymų kąsneliais

Kodėl organizacija pakeitė savo prekės ženklą?

  • Siekėme tapti patogiu ir visiems lengvai prieinamu augalinės temos centru, tad norėjome sutelkti iki tol po skirtingas paskyras, svetaines ir resursus pasklidusią mūsų parengtą informaciją.
  • Viena iš svarbiausių Augalyn vertybių – efektyvumas. Populiarindami augalinį maistą, norime, kad apie jo naudas sužinotų kuo daugiau žmonių, nuosekliai įsitrauktų įvairūs verslai, institucijos. Resursų ir energijos nukreipimas į vieną prekės ženklą (vietoje anksčiau turėtų 3-jų: Gyvi Gali, Nori Gali bei Čia Gali) leis mūsų komandai nesiblaškyti ir šių tikslų siekti efektyviau.
  • Per daugiau nei trejus veiklos metus praktiškai patikrinome, jog visuomenei ir partneriams suprasti bei įsiminti vieną prekės ženklą yra kur kas paprasčiau nei 3 (ir dar su tokiais žaviais, bet klaidinančiai panašiais pavadinimais!).
  • Siekėme aiškesnės sąsajos su augaliniu maistu, kadangi jis – pagrindinė mūsų veiklos ašis.
3-ojo organizacijos gimtadienio piknikas | Viktorijos Gajauskaitės nuotr.

Kokius svarbiausius pokyčius atnešė organizacijos atsinaujinimas?

  • Pasikeitė organizacijos pavadinimas, vizualinė reprezentacija (logotipas, tinklalapio ir socialinių paskyrų bei kitų elementų dizainas), taip pat pozicionavimas: tapome informatyviausia platforma apie augalinę mitybą Lietuvoje, kur kokybišką ir patikimą informaciją ras ne tik žmonės, bet ir verslai, institucijų ar kitų sričių atstovai.
  • Apie visas organizacijos veiklas bei iniciatyvas nuo šiol komunikuojame vienu vardu – Augalyn. Dėl šios priežasties nebeliko atskirų mūsų kampanijų Nori Gali bei Čia Gali socialinių tinklų paskyrų bei svetainių. Jei norite savo ekranuose matyti daugiau augalinio įkvėpimo, pasekite mus šiose Facebook, Instagram bei Linkedin paskyrose.
  • Turime naujus virtualius namus – svetainę augalyn.lt. Čia rasite ne tik kūrybiškų augalinių receptų ar informatyvių straipsnių, bet ir registracijos formą į Augalinių atradimų programą, restoranų paieškos sistemą ir dar daugiau. Jei esate verslo atstovas, kviečiame pasidairyti po verslui skirtas skiltis, tarp kurių V-Label sertifikavimas bei kitos mūsų organizacijos teikiamos paslaugos.
  • Nuo šiol sieksime megzti glaudesnius ryšius su sveikatos, mokslo bei kitų sričių specialistais, taip pat kitomis nevyriausybinėmis organizacijomis, kad mūsų skaitytojus pasiektų tik kokybiška ir patikrinta informacija apie augalinį maistą.

Ar su naujuoju prekės ženklu pasikeitė ir organizacijos veiklos kryptis?

Organizacijos veiklos kryptis nepasikeitė – ir toliau sieksime, kad apie sveiką, aplinkai ir gyvūnams draugišką augalinį maistą sužinotų kuo daugiau žmonių, jis būtų lengvai prieinamas Lietuvos parduotuvėse, restoranuose, kavinėse bei valstybinėse įstaigose.

Spalvingosios falafelių lėkštės „Cvi parko“ terasoje | Viktorijos Gajauskaitės nuotr.

Ką simbolizuoja pavadinimas Augalyn?

Augalyn – tai laipsniškas judėjimas augalinės mitybos link, kryptis. Daugelis mūsų sveikesnius bei tvaresnius mitybos įpročius atrandame žingsneliais, ragaudami naujus skonius, eksperimentuodami virtuvėje ir pakeliui kaupdami vertingas žinias. Kviečiame žmones savu tempu pažinti augalinio maisto naudas.

Ką simbolizuoja Augalyn logotipas ir spalvingasis vizualinis identitetas?

Augalinio maisto niekada nesiejome vien su žalia spalva, lygiai kaip augalinių produktų – su nuobodžiu garnyru. Šį maistą matėme kaip spalvų, skonių, tekstūrų ir nesibaigiančio įkvėpimo patiekalams šaltinį. Visapusės įvairovės lėkštėje idėja ir tapo mūsų naujojo logotipo, o kartu ir viso vizualinio identiteto pagrindu.

Neabejojame, kad atsinaujinimo vaisiai visiems bus saldūs ir sultingi, o jei žiūrite ta pačia kryptimi – kviečiame kartu su mumis judėti Augalyn!

Jei atsakymo į jums rūpimą klausimą straipsnyje rasti nepavyko, kreipkitės į mus el. paštu info@augalyn.lt – mielai atsakysime.

Pažink ir augink sveiko bei
skanaus augalinio maisto
idėjas Lietuvoje!
Įsitrauk